Формування ціннісної орієнтації на здоровий спосіб життя;розвитку особистісних характеристик дітей – саморегуляції та адаптації у шкільному та соціальному середовищі; профілактика негативних звичок серед школярів, соціально – педагогічними методами у навчально – виховній роботі.
• Захист інтересів дітей в усіх сферах життєдіяльності, забезпечування соціально-педагогічного патронажу дітей та молоді, як головного пріоритету і цінності в суспільстві.
• Здійснення посередництва між школою, сім'єю, центрами соціальних служб для молоді, органів місцевого самоврядування та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її благополучного розвитку.
• Вивчити та реально оцінити особливості соціального середовища, ступінь і спрямованість впливу середовища на особистість, соціальний статус учня, визначити та аналізувати соціальні чинники, їхню спрямованість і влив на особистість;
• З’ясувати причини відхилення у поведінці дітей, підлітків; причини соціальних негараздів у сім’ї, що потребують додаткової педагогічної уваги.
• Надати допомогу в період соціального і професійного визначення особистості учням 9, 11 класів;
• Пропаганда здорового способу життя серед учнів, батьків.
• Залучення батьків, медичних працівників, дільничного міліціонера, служби юстиції та інших служб для роботи у напрямі оздоровлення підростаючого покоління.